LIFE IS TOO SHORT TO STRESS YOURSELF WITH PEOPLE WHO DON'T EVEN DESERVE TO BE AN ISSUE IN YOUR LIFE

Pyser snart off till the School. Känner mig inte ens så här liiiiite pepp på att sitta i klassrummet och ruttna idag. Jag bara längtar tills jag har tagit studenten och kan fly vart jag än vill. Funderar starkt på att plugga på University i England eller USA bara för att få lite äventyr för en gångs skull.
Jag har tänkt på det ganska länge faktiskt, det gör ju egentligen ingen skillnad om jag bor i Alaska eller om jag bor i Göteborg, jag kommer ju ändå bara träffa mina föräldrar och vara "hemma" på loven. Så jag funderar på att fly landet och söka mig ut på äventyr. Någon som känner sig villig att hänga på?


Kommentarer
Postat av: madde

skönt skulle det vara att bara pysa från landet, och det kommer jag nog göra när jag har pluggat klart;)

2010-09-04 @ 22:10:39
URL: http://maddeewiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0