Power To The People

Titta vilken skönhet jag fick efter dagens besök vid tandläkaren. Stolt ägare är jag, Amanda Karlsson. Lovely

ISN'T SHE LOVELY?

(Läskiga ögon, hon lipar)

I believe that dreams do come true
I believe there's a destiny for me and you
I believe that good things happen to those who waits
I believe love never arrives to late

I believe always look on the bright side
I believe that life is just one big ride
I believe when I die people will grieve 
But it's okay, because I believe

NOT FALLING APART

Varför måste loven gå så fort, det är inte okej!
Jag vill åka utomlands och sola och bada och inte tänka på skolan alls. Jag skulle till och med gå i taket om jag fick åka till Kreta, och där har jag varit 43784238 gånger i mitt liv. Jag tror det var första gången på bilden=)

***


Jag bryr mig inte om romarrikets fall...

_________________________________________________________________________________________________

IN THE BLINK OF AN EYE, EVERYTHING CAN CHANGE

Ska jag berätta något för er som är väldigt intressant!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (Ingela Style) ... Evolutionen av min ögonfärg. Jag föddes med underbara blåa ögon, de förvandlades runt 4års ålder till gråa och har nu på senare tid blivit gröna. Var kommer detta sluta? Bruna? Låt mig även säga att jag hade väldigt ljusbrunt hår som barn (se bild 3), inte lägre....Är detta möjligt=)


I HATE MY LIFE AND I WANNA DIE, I AIN´T GOT NO IPHONE

 

I Lördags lyssnade jag på julmusik, firade min och linneas födelsedag, samt var utklädd till Djävulen. Helt normalt. Jessica, Josefin och Andrine var jättesöta och överraskade oss med muffins och ljus, eftersom vi fyllde år för en och två veckor sedan. Söta! Tack!


RSS 2.0