WHEN CHAINS ARE TORN BY COURAGE BORN OF A LOVE THAT'S FREE

Inget prov att plugga till, ingen uppsats som måste skrivas, ingen bok som ska läsas och ingen läxa! Vad ska jag nu göra?
Jag är FRI!


DON'T STOP TIL YOU GET ENOUGH

Idag har jag varit på skojakt, jag hade mina ögon på ett speciellt par men till min otur så hade de bara storlek 42 kvar i ena affären jag var inne i, och bara 39 och 40 i den andra. Så himla typiskt. Nu får jag gå i samma dojjor en stund till. Ack så Ack om affärerna kunde inse att de skulle tjäna mycket mer om de köpte in fler 37:or och 38:or istället för 42:or liksom. Men nej...

Just nu sitter jag för övrigt och läser ARN, tredje boken, jag förundras över att jag ens orkar läsa när jag kan göra något annat.




EVERY ROSE HAS ITS THORN, JUST LIKE EVERY NIGHT HAS ITS DAWN, JUST LIKE EVERY COWBOY SING A SAD, SAD SONG, EVERY ROSE HAS ITS THORN.

En sak som jag är så himla stålt över när det gäller mina föräldrar är att de dokumenterade så mycket när jag var liten. Jag vet inte hur många timmar videoinspelning det finns på mig, men det är mycket. Samt att vi har ungefär 30 album fyllda med kort sen min barndom. I albumen har mamma också skrivit alla viktiga händelser och hur lång jag var och hur mycket jag vägde varje gång jag fyllde år. Det är så himla kul att sitta och titta i! Så tack mamma och pappa!!!



Jag filmade på TVn, därav den dåliga kvalitén.
Visst har min far sina skills i att filma.
Speciellt när han zoomar in på TVn och på legot. KING
PS: Om man pausar på 0.50 så ser man att jag gör the peace- sign...

RSS 2.0